Saltar al contingut

Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

49 resultats trobats

  1. Afegir l'any a la data en els anuncis exposats

    Fer que al llistat del tauler, per exemple, https://tauler.seu.cat/inici.do?idens=829380001 hi aparegui la data sencera de publicació i la de fi d'exposició de cada anunci (dia, mes i any), ara hi falta l'any i cal obrir un per un cada document per veure de quin any són.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    El nou frontal de la ciutadania millora molts dels aspectes indicats. El portal es troba ja a producció disponible a diferents ens. Serà durant el segon i tercer trimestre de 2024 quan se'n farà el desplegament efectiu al territori. 

    Pot trobar més informació i exemples al següent post: L’e-TAULER actualitza el disseny del portal de la ciutadania i afegeix la consulta d’anuncis i edictes històrics.


    En aquest nou frontal ciutadania, veurà que la data ja pareix completa.

  2. Por los extranjeros

    Para los extranjeros que tienen la suerte de tener una casa en l'Ametlla y que han aprendido español (castellano) para integrarse mejor, es difícil entender todo en catalán.
    Por tanto, les resultaría interesante una versión de los textos en castellano.
    Cuando me jubile, viviré en l'Ametlla y luego aprenderé catalán.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  3. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. Cuando publiquen una resolución, que pongan el enlace directo a donde se ha de consultar.

    Ponen que se ha publicado en etauler la resolución, y el enlace lleva a la pagina general de etauler. en lugar de esto, poner un enlace que lleve a la resolución de lo que se está buscando.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El contenido de los portales es responsabilidad del organismo que es titular, por lo tanto, en su caso, debería dirigir su petición al organismo en cuestión, a través del formulario de “Sugerencias, quejas y mejoras” de su sede electrónica.
    Gracias y saludos,
    Consorcio AOC

  6. Resposta a la instància

    La instància electrònica m'ha estat resposta puntualment, però en paper sense poder seguir l'assumpte des del portal.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. La gestió dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  7. Que se haga caso de los expedientes abiertos

    Sería interesante que se hiciera caso de los expedientes por parte de quienes han de instruirlos. No basta con poner al alcance del ciudadano de la forma tan cómoda que se hace la posibilidad de hacer las gestiones si luego la administración correspondiente no hace ningún caso. Ni tan siquiera contesta.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Desde el servicio se facilitan herramientas para que el organismo pueda dar respuesta al ciudadano por medios electrónicos, pero el tiempo de respuesta que pasa desde el registro de entrada no es alcanzable desde el servicio, sino desde el organismo que os ha de dar respuesta. Os emplazamos a que contactéis y/o presentéis queja ante el organismo, que tiene unos plazos legales para dar respuesta.
    Saludos cordiales,
    AOC

  8. Difícil trobar les resolucions sobre les ajudes als autònoms.

    Difícil trobar les resolucions sobre les ajudes als autònoms. Cal una modificació urgent.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  9. Zona verde

    Falta informar de si la solicitud de Derecho a aparcar en Zona verde se puede tramitar on-line, o si debe ser presencial, y en ese caso, tener un link para solictarla.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Gracias por su aportación. Para cuestiones de ámbito municipal, debe dirigir la petición a su ayuntamiento, a través del formulario de «Sugerencias, quejas y mejoras» de su sede electrónica.
    Saludos,
    Consorci AOC

  10. Vaig fer dues instàncies al setembre i encara no he rebut cap resposta

    Vaig fer dues instàncies al setembre i encara no he rebut cap resposta. Ho trobo una pèrdura de temps i esperança pel ciutadà que per temes de Covid i altres no vol colapsar el centre físic de l'administració

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolguda Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

  11. Mas claridad muchos numeros

    No me encuentro en esa lista. Y fui una de las primeras en hacer el registro. Pero no entiendo nada de esos números debería ser más claro

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Estimado Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El contenido de los portales es responsabilidad del organismo que es titular, por lo tanto, en su caso, debería dirigir su petición al organismo en cuestión, a través del formulario de “Sugerencias, quejas y mejoras” de su sede electrónica.
    Gracias y saludos,
    Consorcio AOC

  12. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  13. El tema d'ajuts, per exemple el d'activitats extraescolars, a part de anunciar-ho més i posar decret, podrieu explicar com solicitar-ho..

    El tema d'ajuts, per exemple el d'activitats extraescolars, a part de anunciar-ho més i posar decret molt institucional, podrieu explicar com solicitar-ho: si cal fer instància, com es pot fer online..etc etc..

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies per la seva aportació.
    Salutacions,
    Consorci AOC

  14. Hola bon dia. El arxiu de llista provisional d'inscrits al proces de seleccio de places per la biblioteca apereix l'edicte una altra vegada,

    En el apartat de llista inscrits al proces de seleccio de personal de biblioteca apareix repetit el edicte i no veig la llista enlloc

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  15. los comunicados e informaciones podría también ser en español por que hay gente interesada que no entienden el catalán

    Hay gente que no habla o comprende catalán y que esta interesada en el turismo por tal motivo sería mejor también en español los boletines informativos

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  16. Bon dia, estaria bé que es donès resposta a les instàncies que fem els usuaris, gràcies

    Bon dia, estaria bé que es donès resposta a les instàncies que fem els usuaris, gràcies

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Gràcies i salutacions,
    AOC

  17. PDF en castellano. Gracias.

    Sería de gran ayuda que los PDF también se suban en castellano, muchos aún no sabemos bien el catalán, por ejemplo PDF por ayuda a familias y empresas afectadas por Covid19. Gracias.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación o documentación oficial en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  18. L'infoparticipa núm. 46 només hi hauria d'aparèixer a l'Item que fa referència a cartes de serveis i no al del catàleg de tràmits. A l'expli

    L'infoparticipa núm. 46 només hi hauria d'aparèixer a l'Item que fa referència a cartes de serveis i no al del catàleg de tràmits. A l'explicació d'aquest Info, parla explícitament de les cartes i no del catàleg. Gràcies

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolguts i benvolgudes;

    Primerament moltes gràcies per ajudar-nos a millorar el servei.

    Relatiu a metadades (Infoparticipa o ITA) dir-li que volen ser una guia (referència) per a l’ens, però és evident que en molts casos són aproximacions (al no tenir la mateixa font: LTC ni nombre d’ítems: 136 ítems —> XGT).

    En aquest sentit hem interpretat per a l’ítem 46 la metadada coincideix plenament amb ítem “Catàleg i cartes de servei”, però també pot tenir relació amb el “Catàleg de tràmits i procediments” (on no hem trobat cap referència explícita a infoparticipa).

    És evident que no són el mateix, però hi ha ens que en el seu catàleg de tràmits i procediments, i a falta de cartes de serveis, també indiquen aspectes qualitatius i de compromís.

    En tot cas la codificació que indiquem l’entenem orientativa, mirem d’actualitzar-la quan hi ha canvis en els codis o codis nous,…

  19. Covid-19

    La gent d igualada, que no podem treballar , com es soluciona tot aixo? Alguna ajuda? Alguna subencio? Com pagarem els nostres aliments? Els nostres lloguers?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.
    Disculpeu les molèsties, cal que us adreceu al vostre ajuntament, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  20. AGILITAT EN LA RESPOSTA PER PART DE L'AJUNTAMENT

    Demano que l'Ajuntament respongui les instàncies presentades dins del termini normatiu, que crec que són tres mesos. Només podem veure el semàfor que indica la situació en que es troba la sol.licitud, sense cap més explicació tot i que s'hagin superat els tres mesos.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Des del servei es faciliten eines per l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o comentari.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

← Anterior 1 3
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement