Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
30 resultats trobats
-
Castellano
Selecciones la opción de ESPAÑOL y no funciona, nos estan obligando a usar el catalan y no lo entiendo del todo, un ayuntamiento si o si debe estar en Español y si quieren poner otros idiomas adelante sin problema, esto no pasa en el Pais Vasco que todo es en ambos idiomas al mismo tiempo
1 vot -
Estàndards de qualitat i mesura del servei d'atenció ciutadana de l'entitat
S'haurien d'incorporar els estàndards de qualitat adoptats per l'entitat corresponent i el grau de compliment d'aquests, incorporant-los especialment a l'apartat de servei d'atenció ciutadana perquè el ciutadà verifiqui el compromís amb la millora contínua.
1 vot -
e-TAULER unificat on poder cercar els anuncis de tots els ens
Al web https://tauler.seu.cat/inici.do?idens=1 es poden filtrar els edictes segons l'ens que publica (ACC10, Agència Catalana de l'nigua, DIPLOCAT, etc.) en canvi no permet filtrar per Ajuntament. S'ha d'anar al web o Seu Electrònica de cada Ajuntament, un per un (i després aquest web remet al Tauler) amb l'enorme cost en temps que això provoca a l'administrat que vol veure ràpidament tots els anuncis de diferents municipis. Per millorar la transparència i l'accés a la informació pública es podria afegir una opció per filtrar segons l'ens local que publica? Gràcies
2 vots -
La possibilitat de tenir una alarma al móvil que t'avisa quan es publica sobre un tema que t'interessa.
El ciutadà es dona d'alta al servei i quan al tauler es publica algun edicte sobre el tema que t'interessa, poder rebre alguna notificació que t'avisa, per no tenir que estar cada dia mirant el tauler per si han publicat alguna cosa del teu interés.
2 vots -
Difícil de trobar l'apartat de BEQUES + faltes ortografia
Estem a l'epoca de demanar les beques menjador i no saps quina pestanya has de cliclar. Degut a que és un tràmit que te uns terminis, s'hauria de facilitar la cerca. Consell/Recursos econòmics/Subvencions i ajuts/Convocatòries de subvencions i ajuts/Ajuts individuals de menjador... Em semblen masses passes per arribar-hi, pensant que a vegades les persones que ho han de sol·licitar no són persones avesades a fer aquests tràmits, ni dominen la llengua, etc.
D'altre banda he trobat una falta d'ortografia a l'hora d'adjuntar els documents, Al clicar:. "AFAGEIX! "En català s'escriu "AFEGEIX!" Penseu que és especialment important l'escriptura perquè hi ha…1 vot -
falta un històric de publicacions
Trobo a faltar un històric de les publicacions, per saber què s'ha publicat, què no i quan es va publicar.
entenc que hi ha molta documentació adjuntada en algunes publicacions, però com a mínim hauria de sortir el què s'ha publicat, i el quan es va publicar i donar la possibilitat de poder sol·licitar la informació adjunta a la publicació que va estar exposada al públic
1 vot -
Corregir format dels decimals
Caldria corregir com apareixen els decimals en els euros d'aquest apartat
https://www.seu-e.cat/ca/web/santaeulaliaderoncana/govern-obert-i-transparencia/contractes-convenis-i-subvencions/convenis-i-subvencions/ajuts-atorgatsi també d'altres en els que apareix un punt en lloc de coma i un sol 0 en lloc de dos.
1 vot -
Quan cliques a "tornar al llistat" que et porti a l'edicte sobre el que has fet la consulta, no a part superior de la pàgina
Quan fas una consulta d'un edicte concret, en clicar al botó "tornar a llistat" et retorna a la part superior de la pàgina. Si havies fet la consulta en el darrer edicte que hi havia en aquella pàgina, has de tornar a fer scroll fins l'edicte consultat.
1 vot -
Manca l'opció de cerca avançada
Manca l'opció de cerca avançada
1 vot -
Afegir l'any a la data en els anuncis exposats
Fer que al llistat del tauler, per exemple, https://tauler.seu.cat/inici.do?idens=829380001 hi aparegui la data sencera de publicació i la de fi d'exposició de cada anunci (dia, mes i any), ara hi falta l'any i cal obrir un per un cada document per veure de quin any són.
3 votsBenvolgut/da, moltes gràcies pel vostre suggeriment. Informar-vos que aquesta millora en el llistat de e-tauler, es tindrà en compte en propera versió del frontal ciutadania (està prevista per a finals 2023 o primer trimestre 2024)
Atentament,
Consorci AOC
-
Eliminar botó d'"Idees i suggeriments" de la seu electrònica
S'hauria d'eliminar aquesta pàgina. Pensem que serveix per a parlar del tràmit que hem fet a l'ajuntament, i resulta que només serveix per a parlar de com va la "seu electrònica" de l'Administració Oberta de Catalunya, una entitat que no coneixem i que no té res a veure amb el tràmit que intentàvem dur a terme. Malbaratem el temps escrivint el nostre suggeriment o la nostra queixa, pensant que serà vist pel nostre ajuntament, quan en realitat estem enviant informació a una altra entitat sobre temes que no l'interessen.
2 votsTenint en compte que el botó d'idees i suggeriments és comú per a tots els serveis que oferim des de l'AOC a efectes de millorar en termes d'usabilitat, traslladem els seus comentaris a l'equip de disseny perquè ho tinguin present.
-
Enllaç Actualitzacions
Hola.. al portal de Govern obert i transparència en el menú principal a sota he vist un boto que posa Actualitzacions, es útil per seguir que actualitza el meu Ajuntament, la icona que surt a la dreta es la típica de RSS , la meva proposta es activa que les novetats que es publiquin del meu ajuntament permetin configurar-se per RSS i així ho configuraria amb el meu gestor de RSS del correu electrònic , gracies per tot i bona feina
1 vot -
Color de la lletra al menu desplegable
Reviseu el color de la lletra del DNI i el Tanca Sessió a la versió mòbil, el contrast és insuficient
2 vots -
Poder accedir a l'acte administratiu des de l'espai La Meva Carpeta del presentador.
Poder accedir a l'acte administratiu des de l'espai La Meva Carpeta del presentador. En el cas d'associacions sense IdCAT,
Des del l'espai de la La Meva Carpeta del presentaador, només es pot consultar l'estat del tràmit.
Estaria bé que quan es resol el tràmit i es publica l'acte administratiu, aquest estigués disponible per a descarregar en l'espai de La Meva Carpeta de la persona presentadora del tràmit i que signa amb certificat digital el formulari del tràmit.2 vots -
Obrir les resolucions en finestres noves
PODER OBRIR LES RESOLUCIONS EN PESTANYES NOVES SENSE QUE LA PÀGINA PRINCIPAL PERDI LA REFERÈNCIA
3 vots -
Donar més visibilitat als items de Participació
Els Items de Participació sempre han estat poc visibles, però actualment, si a més actives els mòduls d'organització política i el d'indicadors de gestió econòmica, els Items de Participació es desplacen tant que pràcticament no són visibles ni fàcilment accessibles.
Gràcies2 votsBenvolguda;
Primerament, moltes gràcies per ajudar-nos a millorar el servei.
Li indiquem que els treballs de millora continuen en marxa, i darrerament hem estat centrats en disposar de més dades automàtiques (dades obertes) i desenvolupar models gràfics que puguin esdevenir més intuïtius (a desplegar el darrer trimestre d'aquest any). També estem alhora avançant en un nou disseny gràfic dels serveis de govern obert (a implementar a 2024 sobre una nova base tecnològica) que ens portarà a millorar la usabilitat i experiència d'usuari, i redissenyar els continguts que, en el cas de participació ciutadana, estudiarem la millor fórmula per a destacar-ne els seus valors.
Atentament;
Consorci AOC
-
Crear un camp llista per escollir la institució
És molt farragós el fet de les recerques, tot i fer filtres, que estan molt bé, no troba exactament el que cerques; per exemple si cerques un ajuntament, en mostra tot i més i sovint el que busques i que has filtrat, ni apareix.
Si hagués un camp de llista on es pogués escollir la institució, guanyariem molt de temps, gràcies.1 vot -
Permitir la descarga directa del Volante de Empadronamiento
Sería interesante trabajar en una integración directa de la Sede Electrónica, donde a parte de firmar la solicitud de un Volante de Empadronamiento, se posible la generación automática del mismo. Creo que una vez autenticada y confirmada la identidad del solicitante, este proceso puede ser muy positivo y de este modo agilizar un trámite y aliviar el trabajo de los funcionarios.
Muchas Gracias9 votsActualment els tràmits de padró són un dels elements de major volum de cerques a les seus electròniques. Tant és així que estem iniciant un treball vinculat amb el servei ""El meu Espai"" que permetrà als ciutadans obtenir automàticament el seu propi volant d'empadronament.
Una vegada aquest tema estigui disponible pels ens (actualment ens trobem en pilotatge i requerirà d'ajustos tècnics i jurídics), es posarà a la disposició dels usuaris , i caldrà doncs que des de la seu electrònica es promocioni el servei enllaçant a ""El meu Espai"" on hi podrà haver ""l'autogestió"" dels volants.
-
Ordenances i reglaments més accessibles
Considero que seria una gran millora que les ordenances no fossin un enllaç a la DIBA, i que en canvi al clicar s'obrís el document oficial amb el cos normatiu. En aquest cas, a mes, l'enllaç et porta a la DIBA on només hi ha l'aprovació inicial d'algunes ordenances.
2 vots -
Navegabilitat i sistema d'avisos
És molt poc intuitiu i massa llarg arribar a les borses de treball de l'Ajuntament des de la Landing Page.
Haver de fer tot aquest camí des del menú principal Ajuntament -> Informació Administrativa -> Oferta pública -> Convocatòria de places -> Borses de treball representa 5 clicks el que complica molt trobar la informació i més perquè les descripcions dels menus inicials no són intuitives, jo perquè ja conec la ruta però al principi em va costar molt trobar-la.
Un apartat com la Borsa de Treball, tenint en compte que l'atur és un dels principals problemes de la ciutadania,…
66 votsL'espai de convocatòries de personal és un dels més importants associats al context de la seu electrònica, pel que recomanem als ens que el posin als "destacats" i , si escau, en un dels baners disponibles, redirigint a la informació de l'ítem específic existent al portal de transparència.
És al portal de transparència on s'està treballant per a millorar la informació associada a "convocatòries de personal".
si a 2021 vam passar d'una freqüència d'actualització de les dades d'un cop al dia a fer-ho en 5 vegades, a 2023 treballarem també per a mostrar gràficament les ofertes de treball, així com incloure l'enllaç a la subscripció que ofereix CIDO. Passem la tasca a estat "Hi estem Treballant".
Atentament,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?