Haurien de dimitir l’equip responsable webs Gencat.
Algú hauria de valorar el temps que es perd per fer un petit Tràmit a les pàgines de la generalitat.
Aquest mateix, s’adonaria que un particular o bé jo mateix (usuari esporàdic), perdem hores i hores.
Sis plau, Podeu fer un tomb i fer alguna gestió a la web de la A.E.A.T.? el que feia fa 5 anys amb 1 setmana, ho faig avui amb un matí i tot pagat.
El corrector es amb castellà tot i tenir la pàgina amb català.
Els formularis en PDF, poc pràctics i entre d’altres, si poses el C.P. i la població i no recordes la comarca, “Castigat” fins que no ho sàpigues.
Pagar una TAXA o impost, es pot convertir en Impossible.
En l’últim pagament de TAXA (07/01/2021), després d’intentar-ho per la línia oberta de “la Caixa” i no coincidir cap de les dades que hem van enviar des de el R.O.M.A., vaig veure’m obligat a Imprimir el document i desplaçar-me fina un Caixer de “La Caixa” al Municipi del costat i pagar amb la tarja de la nostra entitat. No es mes fàcil que ho puguem pagar directament des de el meu banc?, sense sortir de la oficina?... Per aquest tema, caldria un BLOG SENCER.. “Teletreball” SI, però per a les Administracions i el seu personal ¡!
SALUT
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC