Donar més sistemes d'ajut en cada pantalla.
Donar més explicacions quan es produeix una situació inesperada. Com ara que fas click per obrir una comunicació i que no passi absolutament res.

Revise’m els mecanismes d’ajuda que podem incorporar a les pantalles.
21 comments
-
Anonymous commented
Hi ha gestions que son personals, i encara creuen, amb tota la raó del món) que ningú n’ha de fer res de les seves coses.
Per això , l’ajuda dd tercers no agrada. -
Judit commented
És necessari entrar a un ordinador i al correu electrònic per a la contrasenya per accedir a la resposta o núm. d'expedient.
-
Pablo commented
Podían dejar eso para las generaciones jóvenes y a las personas de mediana edad en adelante hacerlo a la antigua usanza por q lo único q genera es ansiedad y estrés tanta tecnología.
Un saludo y muchas gracias. -
Anonymous commented
Es complicado darse de alta, muchas veces la página no funciona como debe, y hay problemas en el caso de que sea un NIE.
-
Anonymous commented
Per la gent que pot tenir problemes de comprensió del mecanisme, donar-li l'opció de fer trucada telefònica
-
Anonymous commented
Ha de ser més aclaridor i senzill
-
Anonymous commented
Millorar la comunicacio
-
Josepa Amorós Cid commented
Que ens sentim sempre acompanyats per el nostre Ajuntament
-
Anonymous commented
Jo m'he ensortit bé però segur que hi ha molta gent que no podrà fer ús d'aquest sistema, per raons d'us telemàtic o per no tenir suficients coneixements .
-
Anonymous commented
Seria important fer la web una mica mes intuïtiva. Mes fàcil per les persones que no estan gaire acostumades a moure’s per Internet
-
Anonymous commented
Q sea mas facil , hay personas q no tienen tanta experiencia , tecnologicamente
-
Carles Miracle commented
Caldria disposar d'una finestra per incidències. Jo no puc arribar a veure la notificació tot i posar el codi.
És possible q no sigui prou àgil electronicament parlant... però som molts els usuaris en aquestes condicions -
Albert Moraleda commented
Dissenyar un sistema d'accés molt més entenidor, que no m'entri la suor freda cada cop que hi haig d'accedir.
-
Francesc commented
Fer-ho més fàcil i més àgil. Amb menys clics.
Aquest sistema no està pensat per als particulars,
Està pensat només per als professionals.
Seria més fàcil rebre directament el contingut de la notificació, sense haver-se d'autenticar. Al cap i a la fi, no volem modificar el compte corrent ni res sensible. -
Anonymous commented
Comunicació via carta tradicional en aquests casos, després de consultar-ho amb l' interessat/da.
-
Anonymous commented
Mes fácil, please
-
Anonymous commented
Cuando se pregunta si se ha presentado alguna reclamación en la "Administración", no se aclara si solo hay que decir sí o no, o bien especificar en qué organismo. Tampoco pone ejemplos que ayudan, pues puede surgir la duda de si un organismo como el ayuntamiento es o no es "la Administración".
En la pregunta siguiente sí que aparecen ejemplo... -
Anonymous commented
Molts no poden utiliza-ho o no saven com funciona el servei electrónica per tant es podría millora mes
-
Anonymous commented
Explicar be la manera de entrar al sitio web con un video explicativo.
Gracias -
este commented
Que siguin pantalles amb un unic camp que facis seguent, seguent, seguent. Que hagi diferencia clara dels camps obligatoris dels opcionals