Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

28 resultats trobats

  1. Sobre Digital. Consultes de les empreses generen enviaments massius a tots els usuaris de l'ens.

    Sobre Digital.

    Les preguntes/consultes plantejades pels licitadors interessats en un anunci de contractació generen enviaments massius de correus electrònics a tots els usuaris de l'ens amb perfil de validador.

    Seria interessant poder establir en cada expedient de licitació, els destinataris d'aquestes consultes, ja que no tots els usuaris validadors intervenen en les licitacions.

    Una solució ideal seria que les consultes plantejades per les empreses, que generen aquests correus automàtics, arribessin només als "Custodis" que s'han marcat a l'eina Sobre Digital.

    No tots els usuaris validadors estan a les licitacions ni tan sols a Contractació. I al final és una càrrega…

    24 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La nova PSCP ja limita l'enviament de correus d'avís de preguntes rebudes a la licitació a la unitat de contractació definides a la PSCP que hagi fet la publicació i no a tots els validadors de l'ens.

    Atentament,

    Consorci AOC

  2. Portal de contractació: que no s'esborrin les dades introduïdes

    Quan s'intenta publicar un anunci de licitació, i no es pot desar per manca informació o documentació, (errors en la plataforma que impideixen gravar-la, etc.) agraïriem que les dades introduides fins aquell moment es guardesin i no desapareguessin per tal de recuperar l'anunci l'endemà, intentar introduir allò que mancava i procedir a la finalització de l'anunci per passar a validar.
    Evitariem temps perdut en la repetició de feina ja feta.
    Gràcies

    20 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  3. Accés directe a camps per omplenar

    El nou portal de contractació ens indica, quan volem validar una publicació, la llista de camps amb informació pendent. Seria fàcil que a més d'ensenyar-nos quins camps s'han d'omplenar, poguéssim "clicar" sobre l'avís i que ens hi portés directament (hipervincle).

    Ens estalviaríem molt de temps cercant en quin dels nombrosos camps que omplenem ens hem deixat alguna dada.

    6 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. Identitat empreses licitadores a la fase d'adjudicació

    Quan s'ha de traspassar un espai de licitació a la fase d'adjudicació, una d e les informacions que es demana és la identitat de les empreses licitadores.

    En aquest camp o apartat, no es dona l'opció de carregar cap fitxer amb la relació de les empreses licitadores, si no que s'han d'escriure.

    Quan són poques empreses, no hi ha problema però quan es tracta de licitacions on s'han presentat un nombre elevat d'empreses, haver d'escriure la relació de les empreses no agilita la publicació de l'adjudicació. En canvi, si es pogués carregar un fitxer pdf o excel , seria molt…

    6 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. Permetre escollir l'ordre de las publicacions a l'apartat de documents

    Quan es publica un nou document per defecte apareix a la darrera posició. Això implica que si en tens molts de publicats, el document no sigui visible a primera vista.

    Si vols donar més visibilitat al document perquè és un tema d'actualitat s'han de despublicar tots els documents i publicar-los tots de nou en l'ordre escollit, tornant a pujar tots els arxius.

    Pensem que s'hauria d'incloure un camp que permetés definir l'ordre dels documents.

    Gràcies

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  6. Creació d'espai/opció per publicar els plans de contractació anuals

    No hi ha un lloc específic on publicar el pla de contractació anual. Anteriorment l'havíem publicat com a document però pensem que no és el lloc adient. Aquest any l'hem publicat com alerta futura però veiem que les dades que demana són relatives a un contracte en concret. Pensem que potser es podria introduir una opció en alerta futura que fos "Pla de Contractació Anual"
    Moltes gràcies.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  7. Agilització notificacions/comunicacions

    Posem en coneixement d'aquesta entitat una incidència que si bé
    no és de caràcter tècnic greu, sí que s'acaba convertint en una molèstia de consideració per als qui treballem amb la plataforma.
    Les dades de les empreses licitadores queden carregades en la pestanya “Gestió de licitadors” però a la de “Gestió de comunicats”, on hem de fer comunicacions i notificacions, no.
    Podem fer requeriments d'esmenes i aclariments de manera automatitzada, però a l'hora de fer les notificacions, cal entrar les dades, o crear grups, etcètera, i això alenteix el procés precisament en un moment en què hauria de ser àgil. …

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  8. Aprofitar les dades ja existents a la plataforma de contractació per automatizar tràmits

    La introducció de dades a la Plataforma a l'hora de publicar l'adjudicació és excessivament gravosa. Entenem que les dades de l'empresa adjudicatària (que la Plataforma ja les té) s'haurien de poder escollir dins un menú, igual que quan a e-Licita fem un requeriment i seleccionem l'empresa a qui li volem enviar, també quan anem a publicar l'adjudicació és evident que només se li pot adjudicar a una empresa de les que la Plataforma ja té la informació, pel que haver-la de tornar a escriure en el moment de l'adjudicació és una pérdua de temps important i perfectament evitable. La Plataforma…

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La Plataforma permet tant recuperar les dades dels licitadors presentats a les ofertes de les eines e-Licita en la fase d'avaluació, com recuperar el proposat adjudicatari a la fase d'adjudicació. A més a més, es permet la còpia de lots en totes les fases per traslladar les dades d'un lot a un altre. (captura 1, 2 i 3).

    Pel que fa a la fase de formalització aquesta recupera les dades de l'adjudicatari informat a la fase d'adjudicació. (captura 4)

    Atentament,

    Consorci AOC

  9. Doble suggeriment en relació a la PSCP (e-Contractació)

    A l'hora d'efectuar requeriments, la plataforma ofereix un apartat dins de la pestanya de "Gestió de Licitadors". Si, posem per cas, obrim el sobre A i cal demanar un aclariment o fer un requeriment d'esmena a una empresa licitadora, s'ha de fer per aquest apartat.
    Configurem el requeriment o la demanda i li donem, per exemple, cinc dies per respondre'l.
    El problema és que, a banda de la notificació, que té evidències per tot arreu, en els requeriments/aclariments les evidències les tenim desperdigades sense que apareguin en un únic document i, a més, no queda visible el termini de l'aclariment/requeriment.…

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. No predeterminar camp “darrera fase” en la fase adjudicació

    Hem constatat que la pregunta “darrera fase: SI-NO” surt en la fase adjudicació i pre-definida com “sí”, la qual cosa em sembla que pot portar a error.
    Seria millor o que s'hagués d'informar conscientment, o que vingués predeterminat com “no”, ja que majorment són procediments que demanen obligatòriament la formalització del contracte.
    Gràcies,

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. PSCP. Petició d'ampliació mida d'annexes i tipus de fitxers

    Bon dia
    Podeu traslladar les següents peticions a la PSCP.
    1) Petició d'ampliar la mida dels annexes (actualment és de 25Mb ).
    En els casos de projectes d'obres (BIMSA), és insuficient.
    2) Poder enviar fitxers amb extensió .LCT (obres).
    O possibles alternatives?
    Gràcies

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  12. 4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  13. Poder establir el correu electrònic/s destinatari/s de les preguntes plantejades pels licitadors interessats en un anunci de contractació.

    Actualment, cada pregunta plantejada en una licitació oberta, arriba per correu electrònic a tots els usuaris de la plataforma amb perfil de validador.
    Seria interessant poder establir en cada expedient, l'adreça a la qual han d'arribar aquests avisos, ja que no tots els usuaris validadors intervenen en les licitacions.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  14. Possibilitat d'incloure enllaços a l'apartat de "Documents" del perfil a la PSCP

    Ens agradaria poder penjar uns enllaços al nostre perfil (Ajuntament de Barcelona) de la PSCP, concretament a l'apartat de "Documents" (és a dir, en comptes de penjar una sèrie de documents, penjaríem el/s link/s on trobar públicament aquests documents i, qui ho necessiti, que se'ls pugui descarregar directament d'allà), però sembla ser que, ara per ara, no és possible.
    Així, doncs, plantejaríem la necessitat de poder penjar enllaços en
    l'espai esmentat de la PSCP com una millora a tenir en compte (esperem que pugui ser en un futur ben proper).
    Moltes gràcies.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. Recuperació de dades en la fase de formalització

    A l'hora de formalitzar un contracte, la plataforma demana d'introduir de nou les dades d'adjudicació de cada lot, així com les dades de l'empresa adjudicatària (telèfon i adreça electrònica). No hi ha la possibilitat de recuperar les dades de la fase d'adjudicació de forma automàtica, i cal entrar-les de nou, tot i que la lògica d'aquesta fase seria només que demanés la data d'adjudicació, res més o, almenys, que permetés recuperar totes les dades ja informades a la fase anterior.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La Plataforma permet tant recuperar les dades dels licitadors presentats a les ofertes de les eines e-Licita en la fase d'avaluació, com recuperar el proposat adjudicatari a la fase d'adjudicació. A més a més, es permet la còpia de lots en totes les fases per traslladar les dades d'un lot a un altre. (captura 1, 2 i 3).

    Pel que fa a la fase de formalització aquesta recupera les dades de l'adjudicatari informat a la fase d'adjudicació. (captura 4)

    Atentament,

    Consorci AOC

  16. Habilitar la funció de concatenar negacions en la cerca de licitacions

    En la versió anterior es podia afegir "concepte -concepte1 -concepte2" o "concepte NOT concepte1 NOT concepte2" per treure els resultats de la cerca que no interessaven. Aquesta funcionalitat s'ha perdut (o bé no la se fer anar) i era molt útil per fer una cerca més efectiva.

    "-concepte" segueix funcionant si esta sol, però no concatenat amb altres conceptes, a la que concatenes apareixen tots els resultats de nou.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La PSCP actual permet fer aquest tipus de cerques. Es publicarà una ajuda contextual amb aquestes indicacions:

    • El text entre dobles cometes (“”) permeten cercar frases completes.
    • El signe + permet cercar per més d’un terme a la vegada. Els diferents termes indicats han d'estar al resultat de cerca.
    • El símbol | permet cercar per més d'un terme de manera que algun dels indicats, es trobi als resultats de cerca.
    • El signe - serveix per excloure cerques els termes que no són del nostre interès.
    • El símbol * al final d'una partícula de text serveix per cercar paraules que continguin la part indicada.


    Atentament,

    Consorci AOC

  17. falta una pestanya, a continuació de la formalització, que permiti adjuntar les pròrrogues i les modificacions.

    Permetre una eina que permeti ocultar les dades personals del DNI quan penges el contracte de formalització

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Amb la nova eina de PSCP aquesta qüestió ha quedat resolta, es pot fer a partir de la fase d'execució. Les dades personals de persones físiques queden automàticament pseudoanonimitzades.

  18. Disposar de les traces del procés presentació d'ofertes

    Necessitaríem poder consultar a la PSCP les traces dels passos, data i hora, seguits pel licitador tot i que no hagi aconseguit presentar l'oferta. Ara només disposem d'aquestes traces si ha aconseguit presentar-la.
    Això facilitaria el seguiment i poder donar resposta al licitador quan informa de que hi ha hagut una incidència tècnica que no li ha permès presentar l'oferta..
    Aquesta solució també podria aplicar-se en la presentació d'altra documentació per requeriment d'esmena, aportació de documentació acreditativa, etc.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  19. Seguiment licitacions

    Bon dia, si fos possible, al perfil del contractant, que hagi una manera de suscripció a les licitacions per tal de donar avisos de nova informació sobre aquestes.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  20. Els requeriments enviats als licitadors a través de E-LICITA, haurien de generar un registre de sortida al ENOTUM

    Els requeriments enviats al licitadors a través de E-LICITA haurien de generar un registre de sortida a l'ENOTUM

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    Les eines e-Licita afegeixen una nova funcionalitat que permet enviar la notificació associada als requeriments, a través del servei e-NOTUM, sense necessitat de sortir de l’aplicació per fer-la en paral·lel, o bé des de la PSCP, o bé des del mateix e-NOTUM, com calia fer fins ara.


    Teniu més informació al nostre Blog de l'AOC: e-Licita permet notificar des dels requeriments


    Atentament,

    Consorci AOC

← Anterior 1
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement