Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

137 resultats trobats

  1. Registre EACAT: Poder fer cerques d'assentaments no tractats.

    Es tractaria de recuperar el xec de tractament que existia a la versió antiga per poder fer cerca d'aquells assentaments d'entrada o sortida no tractats.
    És mol útil quan treballen diferents persones al Registre poder discriminar aquells assentaments que han estat gestionats dels que no.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. participació Sant cugat

    Quan tindrem els ítems de PARTICIPACIÓ a la web com a "Categoria pare" als ítems com ja ho són: "Acció econòmica" o "Acció de govern i normativa"?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  3. Disposar de la data de la última consulta realitzada

    Que a la pantalla m'aparegui la data de la darrera consulta, visita efectauada a la plataforma de tràmits de la EACAT, per restar al cas de documents rebuts/revisats. O que aparagués ne color diferent aquells ja revisats.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    Gràcies per la vostra proposta de millora. Per poder valorar-la necessitem que ens doni més detalls sobre la mateixa. Ens podeu facilitar una captura de pantalla d'on caldria incloure la darrera data de l'última consulta si us plau?

    Atentament,

    Consorci AOC

  4. Que els avisos de correu electrònic es puguin configurar per unitats més petites que els Departaments

    Actualment els avisos per correu electrònic d'un servei d'EACAT estan definits per organisme. Caldria poder definir-los per unitats més petites. Per exemple, en el servei de la CNAATD de Comunicació prèvia de destrucció de documents, tots els arxius d'un departament veuen aquest tràmit, quan només l'hauria de veure i ser avisat l'arxiu que ha fet el tràmit.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. Que una mateixa empresa no pugui presentar dues ofertes a la mateixa licitació través del sobre digital

    Que el sobre digital no permeti que una empresa presenti dues ofertes a una mateixa licitació en tant que implica la seva exclusió.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  6. Millores diverses d'usabilitat de l'eina

    1) Cercador poc estable. Ara s'ha establert període obligatori que no ajuda.
    2) Reports de tràmits on no apareix el número d'expedient (que si es pot consultar en la cerca).
    3) Cerca per usuari que ha fet els tràmits.
    4) Consulta per altres parts de la tramesa realitzada.
    5) Retorn o avís conforme els tràmits que no hagin estat oberts pel destinatari siguin informats a la persona que l'ha generat.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  7. Eliminar el nom del responable de certificació del full de lliurament

    Donat que al full de lliurament que s'entrega amb el certificat TCAT ja hi apareix el nom i el NIF de l'entitat, es podria treure el nom i cognoms de la personaque actua ocm a responsable del servei de certificació de l'entitat, més que res per tema de protecció de dades

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  8. Informes detallats de permisos a EACAT

    Permetre la descàrrega d'informes detallats de permisos assignats a EACAT. No només número d'usuaris per tràmit.
    I específicament, detall dels permisos de Via Oberta. Hauria de ser més àgil saber quins usuaris poden fer una consulta concreta. Confirmat amb Suport, ara s'ha d'entrar usuari per usuari, fer scroll al desplegable de Via Oberta, buscar la consulta, etc.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  9. 3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. Correu únic destinatari notificacions e-NOTUM

    Bona tarda,

    Com a Empresa Pública de la Generalitat estem OBLIGATS a rebre totes les notificacions per mitjans electrònics (e-NOTUM i altres) i necessitem ser avisats de les mateixes al correu electrònic que NOSALTRES DESIGNEM, No serveix que cada ens o ciutadà ho pugui enviar a través d'e-NOTUM al correu que ell/ella vulgui ja que, independentment de que existeixi una base de dades conjunta consultable, si el correu d'avís indicat és erroni, o d'un ex-treballador, etc. el resultat és MOLT NEGATIU ja que queden notificacions sense obrir o expiren de termini.

    Considerem que NO ha de ser responsabilitat de l'emissor…

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. Cites per email d'Hestia. Adjuntar document.

    En l'apartat de cita per correu electrònic d'Hestia hi hauria la possibilitat de poder adjuntar un document?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  12. eNotum -> Registre: descàrrega automàtica (via Mux?) del justificant i del xml

    La generació d'una comunicació/notificació genera un assentament amb totes les dades identificatives que calen del destinatari, així com el mateix document de la resolució.

    El que trobo a faltar al registre (ERES) és el PDF del justificant electrònic de la notificació que conté el XML de posada a disposició i el XML d’acceptació o rebuig de la notificació. Aquests elements els genera ENOTUM en el moment que la notificació passa a un estat finalista, és a dir, quan l’interessat ha accedit al contingut de la notificació o quan es rebutja perquè arriba a termini sense haver estat practicada per l’interessat.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  13. PSCP En procediment restringit desapareix la casella data de Sol·licitud de participació (Ajuntament de Barcelona)

    Ens hem adonat que en l'anunci de licitació de concessions de servei amb procediment restringit que hem publicat a la PCSP, desapareix la casella data de Sol·licitud de participació i la data que introdium es converteix en la data del Termini de presentació d'ofertes. Aquest canvi genera confusió en els licitadors que ens envien preguntes a través del PCSP. Prego es modifiqui

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  14. 2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    0 comentaris  ·  ERES  ·  Admin →
    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. Tancament massiu d'expedients

    Poder fer a l'ERES un tancament massiu d'expedients per tipología i aixír agilitzar el procés.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    0 comentaris  ·  ERES  ·  Admin →
    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  16. Opció any en publicar dades de les retribucions.

    Faltaria afegir l'apartat "any" en aquest ítem a l'apartat registre (dades manualment).

    ANY
    CONCESSIÓ

    NIF de l'empresa

    NOM de l'empresa

    GRUP PROFESSIONAL DEL PERSONAL ADSCRIT

    RÈGIM DE DEDICACIÓ

    TASQUES - DENOMINACIÓ DEL LLOC
    RETRIBUCIONS ANUALS

    Sense l'opció d'any, no té gaire sentit que publiquem les dades de les retribucions.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  17. AUGMENT CAPACITAT PER ENVIAMENT PIA's

    Quan s'envien els PIA's pesen molt i s'han d'enviar en dues vegades, el que està provocant errades en la tramesa. S'hauria d'ampliar la capacitat dels enviaments.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  18. Configurar i limitar formats de fitxers admesos a e-TRAM 2.0

    Com a administració i des de la perspectiva de serveis orientats a la ciutadania amb informació clara i inequívoca creiem que seria necessari que es pugui seleccionar des d'administrador de l'administració corresponent els tipus de fitxers que es poden aportar en una presentació via e-TRAM 2.0.

    Entenem que hi ha ens que estaran interessats en emprar més tipus de fitxers que d'altres de forma que si existeix la possibilitat que a nivell d'organització o per tràmit es pugui seleccionar els tipus de fitxers admesos facilitaria molt tant la gestió interna, com estalviaria molèsties a la ciutadania.

    Us comento a continuació…

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  19. Crear la categoria "Premis, beques i ajuts" a l'apartat "Seu electrònica/Tràmits i gestions/"

    Suggerieixo crear la categoria "Premis, beques i ajuts" a l'apartat "Seu electrònica/Tràmits i gestions/". Crec que seria molt útil per a moltes administracions i entitats de cara a ubicar correctament i endreçar millor moltes gestions vinculades a aqeusta necessitat. Gràcies per endavant.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  20. Tauler d'avisos a la PSCP: ampliar el camp per als enllaços

    En el formulari per a la creació d’avisos al tauler de la PSCP, ampliar el nombre de caràcters que es poden introduir al camp “URL”, per tal que l’òrgan de contractació pugui enganxar els enllaços a “Teams” dels actes d’obertura de sobres i que aquests enllaços quedin sencers.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
← Anterior 1 3 4 5 6 7
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement